Friday, November 26, 2010

Bermain Ping Pong Bersama Kawanku


Assalammualaikum....
                          sudah lama saya tidak bermain ping pong...rindu rsenya, mahu bermain selalu tetapi ada shaja kekangan masa, jadi asyik tertangguh, sungguh terkilan. Gambar ini merupakan sewaktu saya bermain dengan sahabat saya naqiuddin, jarang kami berjumpa disbbkan kami berlainan tempat belajarnya....jdi di mse kesempatan inilah saya gunakan bersama sahabat saya untuk beriadah atau pun untuk tenangkan diri
                         Pada waktu ini, saya menang hehehe 21-10 hebat x?? hehehe sudah lme x bermain, jdi x giat aktif la pergerakan perlawanan sy....lagi2 bdn pown dah semakin naik hahaha....itu la problemnya x kawal mkn hehehe, tpi alhamdulillah minat sukan tu masih ade, dripada mereka yang x mahu bersukan hehehe

No comments:

Post a Comment